Jao...

Nu har jag sovit ut ordentligt, efter det berd beach partyt... Som mest befolkades av 16-17-åringar. Osociala sådana. Karin och Erika bangade efter en timme och for hem, men jag och Anna köpte alkohol i den provisoriska strandbaren och satte oss vid elden och tjålade... Rätt trevligt ändå.

Värre var det när vi kom på att vi skulle vandra hemåt själva, för att nyktra till lite och få motion. Hej och hå Olseröd! Vi gick en bra jävla bit i mörkret, med läskiga hedar och mörka tallskogar. Jag fick fetnojan. Usch. Kunde bara tänka på diffusa läskiga saker, typ Sleepy Hollow. Men det hjälpte lite när jag berättade om mina associationer, och Anna sa: "Tänk Johhny Depp i Sleepy Hollow".

Säger bara det, hade jag varit ensam på den mörka vägen mot Olseröd hade jag inte suttit här och skrivit nu. Typ.

                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback