Varför är jag såhär???

Fan också. Jag ägnade en halvtimme (jag skojar inte) imorse åt att försöka bestämma vad jag ska träna. Jogga eller gym? Om jogga, var jogga? Efter en halvtimme, som sagt, bestämde jag mig för jogga i Marnässkogen. Bra gjort! Men nu, när jag gick ut för att hämta posten, insåg jag hur varmt det är ute. Jag hatar att springa när det är varmt och fuktigt. Så nu är jag tillbaka där jag började. Jogga gymma jogga gymma jogga gymma? Eller långpromenad och sen gym? Snyft. Ambivalens, ditt namn är Astri.


Gymma.... Mm. Plus med det är superträningen man får. Dåliga är att ja, det är inomhus. Jogga är sämre för det är inte lika intensiv träning. Bättre för att det är lite naturupplevelse.

Gymma?


Eller jogga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback