Snyft

FAN! Jag är så jääävla arg på allt tekniskt idag, och trots min lycka med valparna blir jag så frustrerad. Jävla böghelvetesidioter som trasslat ihop media manager åt sony ericsson. Jag skojar inte, de måste fan i mig vara retarded! ÅHHH. Har typ 100 bilder på min mobil som jag vill få in på datorn, men det verkar omöjligt. Däremot är det aslätt att hitta fakta om hur jag får in bilder FRÅN datorn TILL mobilen. Varför skulle jag vilja det? Varför? Det är inte som att det är najsare att titta på bilder i mobilen? Ska jag sitta och mysa och kolla igenom alla mina bilder i mobilen, eller? Precis lika supernödv'ndigt som min jäkla iPod video, som jag kan titta på film i.

BLÄLÄLÄLÄLÄ.

Kommentarer
Postat av: Erika

Nej, jag skall inte flytta. Jag skall läsa samma kurs på distans i Falun.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback