Mat!

Återupptar bloggandet en liten stund, har tråkigt, haha. Uppe poppar popcornen, vilka ska utgöra min middag. Gud vad jag längtar efter äkta homecooked käk nu! Det här håller inte. För att ta ett exempel:

Detta har jag ätit idag:
 - Flingor med mjölk (frukost)
 - En skumraket (fika)
 - Ett kallt ägg och lite osockrad naturell fil som jag drack direkt ur kartongen (lunch?)
 - Mer fil, denna gången i tallrik med hallonsylt
 - En macka med kallt ägg (nu är de slut) och lättmajonnäs som hade konstiga prickar

Och nu POPCORN, som sagt, det blir väl middag. Och då har detta ändå varit en hyfsat balanserad dag vad gäller maten. Nej, banne mig, jag vill ha kokt potatis med jäkla köttbullar, sås och lingonsylt. Riktig mat.

Kommentarer
Postat av: Anna

hahaha, det verkar alltid bli den dieten till sist om man är ensam hemma för länge


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback