Jag är ett <

<. Så ser min figur ut just nu, typ. Eller ja. Min rygg. Jag har så mycket svank att jag inte kan ligga platt på marken utan att ha ett mellanrum mellan rygg och golv på en meter. Har så JÄKLA ont i ryggen. Tog just en alvedon för att motverka, kom inte på nåt bättre. Funderar på att knyta fast en vetevärmare. Har gjort en massa sträck ut-övningar för att slippa schmertzen, men förutom att jag ser skum ut och drar ut knälederna en meter hjälper det inte. Vad göra, vad göra?

            

Smickrande bild på mitt problem. Egentligen känner jag mig som en tant som skulle vikas på mitten om någon tryckte på mitt bröst.   <    PANG BOM du är död.

Kommentarer
Postat av: Camilla

De där är vad ja kallar boooty;)

2008-08-02 @ 17:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback