I blekinge

Testing testing! Jäklar, vad ball jag känner mig nu (ja, jag vet att erika redan gjort det, men hon är också lite mer haj på sånt här än mig). Mobilbloggning, jaja, så att.. Sitter på sängen med min enorma, trötta hund. Är hon inte dräktig så har hon gått upp i vikt duktigt mycket, vill jag lova! Då blir det Du är vad du äter i två månader för hennes del.. Idag har varit mycket på g, på det lantliga viset, ni vet. Att posten kommer är ett event. Körde bil med mor, vi stal (av misstag) 6 liter jordgubbar.

Kommentarer
Postat av: Erika

Du lyckades med bedriften att bara posta ett inlägg på första försöket. En annan postade tjugo!



Aha! Så det är ni som är jordgubbstjyvarna!

Postat av: Anna

ja jisses, tenikens under. jag säger då det :P

2008-07-08 @ 18:57:03
Postat av: Camilla

Hejsan. jag har försökt ringa din mobil ett antal gånger utan att lyckas.. hör gärna av dig.. de där konstiga 021 numret är mitt hem nummer

Kram / Thorén

2008-07-09 @ 10:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback