Tillbaka vid datorn, en stund

Nu har jag slagit mig ner vid datorn, för första gången på flera dagar. Blir inte så mycket av varken "surfande" eller skolarbete när man har celebra gäster.

Till min, och säkert flera andras, besvikelse, blev 3afesten åt helsikland, med få gäster och överdriven fylla. Snotty bartenders too. Men, man måste ha scheissekvällar också, annars går det inte jämnt upp. Nästa helg måste bli kalas, fest i byn och så vidare för att väga upp detta, dock.

Men, för att upprepa min fars slagord: "Den som äter kackerlackor, han går inte av för hackor!". Så idag har jag trots bakfylla joggat och fixat med skolan. Kan stolt meddela dels att jag gjort ett bra intryck på en lärare för en gångs skull, men även att fröken Astri Sjödin inte fick mindre än VG på matteprovet! Andreas made my day, nu har jag blivit uppblåst och funderar på att plugga upp betyget till ett VG. (Kanske borde jag läsa upp matte A till ett MVG? haha) Håll i hatten, herr Jönsson!

                        194529-139
Ibland är det så mycket roligare att bara fula och ha skoj á la girlfriend-viset, med limbotävling och dans till töntiga låtar.

Kommentarer
Postat av: Karin

woo starkt jobbat!

Men Anna har väl inte åkt hem?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback