Text-TV leverar smoking hot news!

Så är det! Alltid fräscha nyheter, även om de ofta är felstavade och innehåller diverse syftningsfel. Ändock har jag med hjälp av text-TV lärt mig att Britney flydde från det mentalsjukhus hon var inlagd på, att Nicole Kidman är gravid och kommer ersättas av Kate Winslet i filmen "The Reader", och, utöver allt detta, den nyhet jag idag presenterar!

 Lärare krävde oralsex mot godkänt

En lärare i Jämtland åtalades efter att ha fått oralsex av en elev. Läraren varnade eleven att han var på väg att underkännas, men förslog sex i utbyte mot godkänt, skriver ÖP.

Efter att ha utfört oralsex fick eleven godkänt i avgångsbetyget.

Det låter som en intrig till en mindre bra porrfilm, gör det inte? Jag menar, händer sånt här på riktigt? Jag utgår från att läraren var en man (om det varit en kvinna hade man kunnat läsa det till och med i DN och SD), och om det stämmer kan man kategorisera honom som en utpressande bögpedofil. Dålig reklam. En annan sak som förbryllar mig är hur det hela upptäcktes. Det kan ju inte gärna ha varit eleven som velat come clean. Det var ju nästan han som var boven i dramat. Vem suger av nån mot ett g? Förbryllande.



                               194529-90

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback