Tepartej och snöilska

     

Jag följer upp lite på dagens slutsnusat för att säga: HELVETES JÄVLA FITTSNÖ! Så att jag fick det ur mig. Klart nu. Var väldigt lugn och harmonisk och glad och snäll och hela paketet, ända till promenaden till Karin. Det var en halv plusgrad och helsiklands halt. Varmt, halt och tunga böcker i famnen. Jag blev arg. Irrationellt, jag vet, men jag har ju något att skylla på. Tilldelade apsnön diverse sparkar. Det förtjänade den, för att bryta min perfekta balans.

Hursom, jag bara rapporterar den smutsiga sanningen om nikotinberoende. Vidare till trevligare saker: Ingolfs tebjudning! Mycket uppskattat. Det var stort pådrag med muffins, scones (säger som Petter: såklart), fudge och sockerkaka. Och lite te också. Plus en omgång Alias. Håhåjaja! Jag är mätt på socker, te och umgänge! Utmärkt trevligt.

                              194529-82
Blev fundersam när jag tittade på gamla bilder. Bisarrt brun. Nu är jag vit och rosa. Alldeles för blond också. Det är alldeles för enkelt att förnya och förändra sig själv nowadays.

                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback