Tack och lov...

... för att det finns vänligare lärare! Kollade just upp fcEd för att kolla vad som händer härnäst, och då visar det sig att det enda, solo, no more no less, jag ska göra tills nästa vecka är att skriva en sammanfattning över psykologins historia! Gissa om det blir en trevlig uppgift i motsats till filosofin, religionen, svenskan och det nyss inlämnade psykologiarbetet! Tack, Anita.

Förövrigt hade jag och Ingolf ett högtetknologiskt samtal om olika sätt att samtala på. Typ. Eller snarare om att man faktiskt skrev "ql" och "oxå" när man var yngre. Herrejisses. *ler* Nej. Tror dock att jag ska anamma ord som "noob". Och stavningar som "3vligt" eller "kewl". Ett uppsving i språket kanske. Nej. Inte det heller.


                    194529-148
Jag erkänner att jag är jävligt taskig som laddar upp den här bilden, men hon har så sjuuuka ben att jag måste! Så jävla FUGLY att jag aldrig sett något liknande. Bilden är döpt till "ko".

Kommentarer
Postat av: Erika

Vad fasen är det där?

2008-01-31 @ 17:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback