Soft surface, hard core

Ingolf satt och degade en halvtimme ensam i ett grupprum, och då hade hon tid att snoka igenom hela sitt gamla, gamla block (snudd på uråldrigt eftersom hon inte har något annat system än att leta upp blanka sidor). Där hittade hon en väldigt gammal teckning av en man, gjord av undertecknad, med texten "soft surface, hard core". Det muntrade sannerligen upp mig. Slagordet för alla mesar.

För övrigt var Priggles vänlig och släppte in mig i teaterns klädförråd, där jag hittade outfit till 3afest. I'm going to be a housekeeper! Frågan är bara om det inte är lite mer estetiskt tilltalande om jag använder min egna svarta klänning... Jaja, det där ordnar sig.

                                      194529-121 
The look I'm going for.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback