SLUTSNUSAT!

You heard me! Nu har jag haft ångest för hjärtattacker och dåligt tandkött i en månad, och nu räcker det! När jag gick in i det här beroendet trodde jag väl aldrig att jag två år senare skulle sitta vid datorn och titta på sluta snusa-sajter. Nix. Men nu är det så. Ni får alltså hjälpa mig, hilfe hilfe. Min sista dosa, en general white, bearbetas nu (jag kunde inte förmå mig att slänga den, jag skulle nog bara plocka upp den ändå) och sen är det finito! Ojojoj.








                    194529-78
Ring ut det gamla året och ring in det nya osv. Våren ska inledas nikotinfri. Suck.

Kommentarer
Postat av: Erika

Ett mycket bra beslut! Det är föreställning den 5, 12 och 19 januari.

2008-01-04 @ 11:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback