Slutsnusat: Dag 7 (!)

HOHOHO! Se på den! En vecka, clean as a... soap? Jäjä, ni hajar. Ja, rackarns, man kan vara stolt för mindre. Imorrn är det dag 8 och fröken Astri inkasserar sköna stålars från modern, samt avslutar den här kategorin. Är jag duktig eller vad? Trots att jag de två senaste dygnen velat slå ihjäl Onico har jag bitit ihop och nöjt mig med att vara en subba mot mamma och Kjell. Hail Queen Astri!


                        194529-96
        ICH BIN SCHTOLTZ! Och så funderar jag på vilken hårfärg som ska gälla i vår... Mer röd? Eller mörkbrun? Eller au natural, som på bilden? No se.

Kommentarer
Postat av: swik

i vår gäller.. blonder din nuvarande hårfärg och lägg i mera brunorange. tror det kan bli fett!
(det enda jobbiga dock är att kunna behålla den hårfärgen, med tanke på att de är en mix)

2008-01-12 @ 01:54:58
Postat av: astri

haha, nejdu! tuta på mig din favofärg! men ska i alla fall färga om en gång till, du får gärna hjälpa

2008-01-12 @ 14:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback