Slutsnusat: Dag 5

Ja, jisses, har jag något nytt att rapportera? Jag tror knappt det. Jag har covered the ilska och the irritation och the onödiga tårar. Samma sak i dag, i samma mån. Kan dock berömma mig med att jag bara tar ut det på min mor och Kjell! De är ju där för att ta såna smällar också.

I övrigt har jag kommit fram till att människor som börjar röka eller snusa igen efter att ha slutat är... dumma. Det är ingen mening med det. All work for nothing. När väl nikotinsuget lagt sig och man kan stiga ut i världen som en nyfödd har man inget behov av en cigarett. Det är inte alkoholism. Enda anledningen till att go back to black för min del vore att det är en sån njutning! Suck. ONICO! ONICO! ONICO!

                              194529-89

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback