Slutsnusat: Dag 4

Jajamensan fattas bara! Nej, förmiddagen gick som vanligt smärtfritt bort i horisonten, även om jag hade en smärre snödispyt igen. Det var eftermiddagen som gick åt helsikland. Arg arg arg! Upprörd! Men, vad gör det om hundra år...?

Istället sitter jag nu med papiljotter i håret för att se om det går att få till en trettiotalsfrippa samtidigt som jag spanar in H&M:s outlet (och den var väldigt bra, må jag lova). Diskuterar med Ingolf, även om jag redan bestämt mig för detta:




                        194529-87
En dubbelknäppt kjol med hög midja, en svart tygväska med skinnimitation och de här ütmärkta handskarna till alla möjliga occasions! Allt för 300 riksdaler!

Kommentarer
Postat av: swik

ooh ohh.. är de där de handskarna de hade på H&M i kupolen? jag säger bara mjaaaaao! vill ha

2008-01-08 @ 22:58:59
Postat av: Erika

Dom där handskarna är riktigt läckra.. *YEAH!

2008-01-09 @ 16:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback