Slutsnusat: Dag 3

Tjillevippen! Idag känner jag mig ganska så... ja, utmärkt. Duktig och stolt! En bra dag, än så länge. Kanske för att jag spenderat dagen ensam med min hund. Vi får se hur det står till när jag kommer till www.ingolf.blogg.se :s teparty. Kanske kommer det flyga tekoppar och muffins i hela köket. 

Mor pratade med mig igårkväll. Hon ville veta ungefär hur många dosor jag snusade i veckan, och även om jag anade vad hon hade i tankarna sa jag som det var. Att jag brukade snusa cirka fem dosor i veckan, vilket är 135 kr (27 kr / per dosa). Hennes plan sprack. Hon var inte så stolt över mig att hon var beredd att betala cirkus 150 spänn i veckan för mitt infall. Men jag får det för första veckan i alla fall. Och jag som redan tjänar storkovan på att inte snusa! Nu får jag betalt för det! Ska nog meddela fler släktingar om mitt beslut.



                        194529-81
                                                 Allt lugnt på västfronten!

Kommentarer
Postat av: Camilla

jag hejar på dig! Om du undrar över det mystiska numret som du hade missat på din mobil för ett tag sen var det bara ja. Slå en pling nån da, skulle va kul att ses! Kram / Västeråsarn

2008-01-07 @ 14:51:26
Postat av: swik

"Ska nog meddela fler släktingar om mitt beslut."
Ha ha.. fan vad slug du är astri.. Slug som en räääv.

2008-01-07 @ 19:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback