Slask, bilddagboksshutdown och Wonder Dog

Hej, världen. Nej, fy. Kräppy väder idag igen, känns som att jag är tillbaka i Skåne. I didn't come all this way for SLASK! Fick just ett trevligt brev av Anna som bekräftade mina misstankar om Lunds vinter. Det är fortfarande blåsigt, platt och regnigt. För att sammanfatta Lund/Malmö.

Tänkte trilla in på Bilddagboken för att uppdatera mig om folks förehavanden en dag som denna, när jag möts av en illavarslande ful liten skylt. Skylten informerar mig och alla andra besökare om att hackers tagit sig in i deras databas, eller vad det nu kan heta, och även haft möjlighet att ta reda på allas användarnamn och lösenord. Inte betryggande. De tjålar om Facebook och att det är otryggt etc., medan det egentligen är Bilddagboken som är ett rackarns korthus! Hur många gånger har inte det varit pajat?

Förövrigt planerade jag den kommande uppsatsen i psykologi B, vilken ska genomföras under direktion av allas vår Anita Ryskåsen (hon kanske är kalas, men inget slår Duska). Temat för uppsatsen trooor jag blir att jämföra människa och hund. Sköj. Ska ta upp förmänskligandet av hundar och jämföra hjärnorna. Likheter och skillnader. Bla bla. Toppen, va? Lät riktigt cheesy när jag skrev det här, men tror att det kan bli en flott uppsats.



                    194529-95
Rätt eller fel?
HAHA, naj, skämt å sido. WONDER DOG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback