Rackarns, Karin!

Men...! Som Mackan säger. Nu blev det sådär igen, att Blogg.se tar sig för att radera min text. Milt irriterande. Nåja, det var en dålig text ändå, får se om jag lyckas bättre den här gången.

Temat för dagens inlägg är i alla fall Karins smittande festhumör, som jag inte hade en tanke på innan jag besökte hennes blogg. Det var inlägget om topp 5-fester som gjorde det, och nu sitter jag och skakar till "with a baby on my arm I'm still an exceptionell earner" (Piece of me, Britney). Herrejisses! Och med tanke på fest och dylikt: Ingolf, får jag minnemånne låna dina vita strumpbyxor? Tror det vore najs (måste sluta använda det ordet, men det är som lim).

                       194529-132 
Och bara för det blir dagens bild en på Ingolf, från i somras när hon och jag var fyllerävar som dansade till Chuck Berry.

Kommentarer
Postat av: Karin

Självklart får du låna mina strumpebyxor, men jag varnar för att dom har en tendens att glida ner, så du får stoppa in dom i någonting. Och jag håller på att ladda ner massa nya partylåtar, om du går ut på MSN så kan vi dela mappar så får du rata och godkänna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback