Påprackad ångest

Ett ord som sammanfattar den här veckan är "påprackadångest". Ett ord. Blä. Eller möjligtvis "diskussioneromviktochviktnedgångochandraångestframkallandesamtalsämnen". Men jag föredrar det första. Ett antal gånger den här veckan har jag fallit offer för såna samtalsämnen, och det finns inget jag avskyr mer. Man går där med en känsla av att allt är rätt okej och att det funkar, sen är det plötsligt sten i huvudet och man suger. Nej, hädanefter ber jag människor prata om vikt och viktproblem någon annanstans.

Nu har jag i alla fall ångest nog för att gymma åt helsikland och utmattad gråta mig till sömns ikväll med känslan av att jag är värdelös! Haha, nejdå, men ni vet vad jag menar.

                      194529-101
                                         No worries om man är hund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback