Onico, baskade vandaler!

Nu, mina vänner, har jag varit inne på ingen mindre än herr snusersättning-Onicos hemsida, www.onico.nu. Där jag gjort en del upptäckter, inte helt tillfredställande, må jag tillägga. (Se inlägget nedan om du icke hajar)

Onico har ingen åldersgräns på sitt låtsassnus, men vänta med triumfen, ty den enda anledningen till det är att de inte har lagen på sin sida! En nikotinfri vara kan inte ha åldersgräns. Däremot kan handlaren själv välja att bara sälja till myndiga, vilket då Willys helt klart gjorde.

Onicos argument för det här var att deras produkt "liknar snus". Jotack. De liknade även Onico vid lättöl. Jaja. Mina argumet MOT är som följer:

- Man blir inte beroende av varken Onico eller lättöl
- Man åtnjuter ingen respekt genom att snusa nikotinfritt snus eller dricka så gott som alkoholfritt öl
- Det är en dum policy, Willys!


                  194529-93 
                                               Och hör sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback