Nu, mina vänner!

Var och kikade lite på olika bloggar, och hittade äntligen adressen till "testa kändisfrippan"! Och jag ska vara snällis och dela med mig: www.kandisfrissan.veckorevyn.com/

Där kan man pyssla ett tag. De har fixat det bra, så att de flesta fejorna passar. Tyvärr saknar jag den ovanan att ta kort framifrån, så jag fick leta i arkivet ett bra tag. För den delen är jag inte lugglös på något kort förutom de där jag har dreads, varför det blev ännu knepigare. Hittade i alla fall ett tantigt kort. Prova själva! jag ska återkomma med fler, när jag fotat rediga.


                                     194529-83
                             Astri som Jennifer Aniston. Väldigt nian.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback