Nej, nu rackarns


Nu har jag plitat ett bra tag med den här bloggen, det tar alltid tid. Dels för att jag inte kan läsa koderna, och dels för att.. ja, det var nog bara det. Header focus center maxi clear view blöblöblö. inte min avdelning. Och jag tycker att det syns den här gången, ain't feeling it alls. Känns mer som en Karin-design med Astri-touch. Jaja, nu får det vara så en stund, för jag är sömnig och ska som sagt se Double impact!

Imorrn blir det joggning och sedan fika, för att väga upp det hela. Känns bra.

194529-111

Kommentarer
Postat av: anna

jag blir helt munter av att sitta och läsa din blogg :) och snart äntrar jag luvika, braavo o bravisimo!

2008-01-16 @ 20:59:00
Postat av: Karin

Haha nejdå det ser jättesnyggt ut! Din header är fetball!

Morgondagen nalkas med stormsteg, ack den som döden bjöds. Hahah blir gott med fika sen iallafall


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback