Mitt livs kall, hoppas jag

Nu sitter jag här och gör skolarbete, precis som sig bör. Det som ligger framför mig just nu är en psykologiuppgift om olika perspektiv och hur personligheten utvecklas. Trodde faktiskt att det skulle vara ganska segt. Jag menar, jag gillar psykologi, men hemtentor är väl inte det mest populära för min del. Ändock sitter jag här och skriver för rullande band och har SKOJ! Vad hände med världen? Ser inte bättre ut än att jag hittat något jag verkligen verkligen tycker om. Synd bara att psykologlinjen är 2.0. Kurator vill jag inte bli.


                     194529-142
Barabapapaaa - I'm lövin it. Ja, hörni, nu har Astri ett livsmål. Snart ramlar himlen ner.

Kommentarer
Postat av: Erika

Yeah!!! Lycka till med hemtentan. Hoppas Anita blir
nöjd!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback