Licious

Ja, tjillevippen, som jag brukar inleda min inlägg med. Nyss hemkommen från en två timmar lång prova på-kurs i orientalisk dans, a.k.a. magdans. Bellylicious. Tummylicious. Stomachlicious. Licious var det i alla fall. När kursledaren gjorde det. Själv kände jag mig lite som en down syndromare som får pröva balett. Men skam den som ger sig!

Efter två timmars praktiserande kan jag numera både göra en mer eller mindre effektiv hipdrop och en shimmy, vilket är något av ett underverk! Kanske bara krävdes lite pedagogiska förklaringar. Hursom! Licious.

I en liten fotnot kan jag nämna att jag lurat in Ingolf på något. Och om hon inte uppskattar det får jag lura in någon annan. (Licious)

                      194529-143
Så här såg jag inte ut. På gott och ont. Nu för att avsluta psykologin och sedan: DEGA.

Kommentarer
Postat av: Karin

Va? Vad har du lurat in mig på? Jag vägrar gå på magdans, these hips do´nt lie, and dont bend!

Postat av: Erika

Haha!!! Karin, det måste du gå med på!

2008-01-30 @ 13:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback