Karin Bojs olycka

Jag hade inte hört om Karin Bojs förrän några veckor sedan, när vi uppmanades leta fram en artikel om genteknik. Ni kanske redan vet vem hon är, men för de som fortfarande är okunniga kan jag förtälja att hon arbetar för Dagens Nyheter som vetenskapsjournalist. Inte speciellt kul alls, egentligen.

Anledningen till att jag ägnar ett inlägg till den här människan är helt enkelt hennes lustiga utseende. Har ni någonsin sett en sån där människa som alltid ser förvånade ut? Jag har sett några, men aldrig någon som Karin Bojs. Jag ska ladda upp en bild till sen, så att ni får se att hon verkligen ser ut så hela tiden. Livet måtte te sig sanslöst för den människan.


                 194529-104
                                               Say WHAT?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback