Jag har den där känslan...

... av att om jag bara ville skulle jag kunna göra precis vad som helst just nu. Skriva klart svenskan, bestiga Mount Everest. Ändå ligger jag och degar i sängen och kollar på P3 guld, där Anders "Ankan" what's-his-name låtit sitt tjocka, gyllene hår växa till en rockkalufs. Att vara eller inte vara - det är frågan. Ska läsa lite matte om en stund.

Istället för att ta tillfället i akt och vara kreativ, planerar jag en att göra-lista inför morgondagen, då jag kommer att vara mycket segare. Än så länge har jag ändå bara en egentlig punkt på listan, och den ska jag nog klara av. Nemas problemas. Hm.


                               194529-124
Jag kan också få till crazyfun hairstyles, Anders. Sjukt fint hår, har han dock. (Nu hörde jag precis att jävla Winnerbäck tog hem priset för... nånting. Årets låt? Jag säger: stick upp en pinne i arslet på mannen så han slutar vara överallt)

Kommentarer
Postat av: Karin

My god, that is mighty hair!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback