Jag är mongoloid

Jag är mongoloid! Fyfan, här går jag och gnäller om hur mycket jag har att göra, och jag är verlkigen superstressad, men ändå ägnar jag timmar åt att läsa jäkla Blondinbellas blogg, och hennes bögkompis Robins blogg, och 16-åriga modellen Kenzas blogg. Helt jävla sanslöst.

Jävla svenskahelvetet går så så så långsamt, och alla idéer jag får förkastar jag innan de ens hunnit bli något. Filosofin är bara ångest, men eftersom jag ännu inte försökt med den så finns det hopp kvar. Psykologin är mycket mycket jättemycket ångest, för jag kan inte välja ämne. Fasiken. Och städningen har strandat. Mattorna ligger ute i alla fall, väntar på att bli skakade.

1. Försöka en gång till med svenskan, inse att det är hopplöst och..
2. ...städa, i alla fall en liten stund, innan jag inser att det också erbjuder måttligt mycket nöje och börjar...
3. ...läsa filosofitexten och gråta blod för att det är cp.
4. Det hela avslutas vanligtvis med att jag inte kan låta bli att kolla på dålig tv, oengagerat.

Jag gjorde matteprovet i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Erika

Jadu Astri, vi är av samma skrot och korn.

2008-01-22 @ 22:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback