Jag är duktig!

Idag har jag varit mycket duktig, om man bortser från att jag försov mig till klockan tolv och inte hann ut och springa eller ens motionera hunden mer än tjugo minuter. Vi bortser från det. Istället snickrar jag ihop en lista på vad jag har lyckats med idag:

- Skrivit klart och skickat in Rousseau-arbetet (även om det sög, haha. Räknas ändå)
- Skrivit in all text till mitt och Ingolfs projektarbete
- Skrivit logg om att jag har skrivit in all text till mitt och Ingolfs projektarbete
- Skrivit ut 29 sidor om "Förslag till uppsatsämnen från handledare" till fördjupningsarbetet i Ps B
- Inte snusat Onico på tre timmar (hittar inte min andra dosa)
- Läst Stagnelius dikt "Näcken" hundra gånger för att apply lite nykritik (dock misslyckats)

Ser ni? Moi är duktig.


                       194529-117
Och i samband med förra inlägget laddar jag upp en mysig, gammal bild på freulein Anna från Skåne, som ramlar hela vägen till Ludvika nästa helg.

Kommentarer
Postat av: anna

mina eloger till en strååålnade prestation! (överklassröst och överklassapplåd) :p betydligt mer aktiv än vad jag har varit, ack ja

2008-01-19 @ 12:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback