It will hit!

What will hit? Jo, det ska jag säga er. Kängorna! Kängorna kommer att slå ner i det kommande årets modeblaskor, är min teori. Har känt mig dragen till kängor några månader nu, och om inte det är den nya vinden från manipulerande klädkedjor vet jag inte vad det är. Kanske är jag helt ute och paddlar kanot, men jag tror att inom några månader kommer Sverige svämma över av ekologiskt tillverkade Docs! Det är äkta snyggt också. Jag vill ha lite skinheadmode, med uppvikta jeans och skinnjackor och hela paketet!

Jag har letat efter ett par passande kängor ett bra tag, men eftersom jag inte är byggd som ett rådjur kan jag inte bära upp kjol och Docs utan att se ut som en timmerhuggare. Har därför letat efter ett par damigare varianter, och igår fann jag dessa:

              194529-99
Glad i själen är vad man blir. Nu kan jag vara både Snusmumriken och hipp.

Kommentarer
Postat av: swik

riktigt snygga!

2008-01-12 @ 14:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback