I rock!

"För jag är lycklig, för jag är lycklig, för jag är lycklig måndag..." Bla bla bla. Hursom, trött och lycklig är jag, ungefär som en nybliven mamma. Läste nyss på Priggles blogg att hon varit duktig idag, och då insåg jag att vinden som blåser här utanför är motivationens vind, som ger luft till alla små slashasar, det vill säga mig och erika.

Jag har nämligen och gjort grejer idag, labrapport och, framförallt, filosofin. Låter väl inte så mycket, men Priggles kommer förstå. Huvudsaken är att jag blev nöjd med filosofin! Det är det som är så uppmuntrande, och det är det som sätter käppar i hjulet för mina betyg (dvs. att jag inte vill skicka in något förrän jag är helt nöjd med det).

Om jag fortsätter i det här tempot och den här stressen kommer jag dock vara utbränd innan studenten.

                  194529-151
Nu ska jag läsa Harry Potter (kan jag få låna trean av någon?) och dricka Ramlösa. Raamlösa, inte Rammlösa. Mmm.

Kommentarer
Postat av: Ika

Jag kan ta med mig tredje Harry Potter om jag får tillbaka sjunde boken på engelska :P

2008-01-31 @ 22:23:49
Postat av: Ika

Förresten, vad fan är det du har i munnen/näsan?

2008-01-31 @ 22:48:14
Postat av: Erika

Det där är brända popcorn som du åt hemma hos mig.

2008-02-01 @ 18:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback