I drömlandet

Jag kom på att min kategori "Ludvikas pizzerior" var tråkig och jobbig att genomföra, så jag byter ni ut den mot en mycket enklare, om än inte så mycket mer underhållande, nämligen "I drömlandet" (väldigt Sailor moon-aktigt... hm). Jag ska dock bara beskriva roliga drömmar, om det nu går.

Inleder med en kort beskrivning av nattens, som handlade om studentbalen och mitt hår. Jag och Swik har sedan länge bestämt att vi ska fixa det ihop, i deras salong. Trubblet i den här drömmen var att klockan redan var seeent och tiden var knapp. Jag såg ut som ett mongo i håret, och det fanns inget vi kunde göra. Försökte beskriva för Sanna hur jag ville att det skulle se ut, lite Marilyn-stuket, alt. 20-talsplatta lockar (undrar om jag kan ha en liten matchande hatt på balen? haha). Men nej, det var stört omöjligt. Ingen rolig dröm i och för sig, bara stress och ångest och misslyckande. Men det i sig kan ju vara roligt.

                                    194529-126
Vidare drömde jag en smått bisarr dröm om att Mackan var dödsförälskad i mig och, med anledning av detta, bad mig om hjälp att välja hans tatuering (det blev en ödla på underarmen).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback