Hur dum kände Fredag sig på en skala...

... när Crusoe dök upp? Det var en tanke som dök upp när jag sent igårnatt försökte somna lugnt och stillsamt. Jag erkänner att jag inte lagt ner fritid på att läsa boken, så det kan mycket väl finnas aspekter av det hela som för mig är okända, men frågan är ändock: Hur dum måste han inte ha känt sig?

Där gick han omkring på sin lilla ö och chillade, gjorde saker på sitt eget vis, och så kommer plötsligt en skäggtofs och vänder upp och ner på hela kalaset.
"Det här kallar vi ett tält."
"Say what?"
"Har du aldrig hört om ett tält? Hallå, farfar."
Osv, i all oändlighet, tills Fredag kände sig som det största skämtet to walk the earth.

Nej, jag ska inte spåna vidare på detta, då blir det bara värre. Upplys mig dock: Räddade Crusoe Fredags liv, och i så fall, varför?


                         194529-102
         Najs bild jag hittade på
www.ikairutan.blogg.se och www.priggles.blogg.se från i somras.

Kommentarer
Postat av: Ika

Haha, "blekare kan ingen vara"...XD

2008-01-13 @ 14:21:51
Postat av: Erika

Vad fasen har jag haft för mig?! Hur kan jag vara så brun?

2008-01-16 @ 17:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback