Hither and thither, to and fro..

Ja, som ni kanske förstår av rubriken har jag nu läst klart Bevvans novell. Helt tråkig var den inte, när man väl klarat av den enorma, asluktande högen av adjektiv och adverb. Och jag blev glad över att Nunez inte lät den blinda medicinmannen sätta skalpellen i hans ögon. Bra gjort! Nu ringer i alla fall mitt huvud av hither and thither, to and fro. Och att Nunez alltid är brooding about stuff. Ett trevligt ord dock.

Till min surpris slog jag upp ögonlocken imorse med en känsla av trevlighet. Ganska pigg, med andra ord. Sitter just nu i joggingkläder och väntar på att hunden min ska komma hem, så att vi kan bege oss. Funderar även på att göra svenskan, men det kanske är i överkant?


              194529-125
www.Swik2.blogg.se hade laddat upp så balla bilder, så jag blev inspirerad. Tyvärr var det länge sen jag tog kort i det syftet, så jag lägger upp en gammal bild på Ingolf i sällskap med 300 maskar (om ni tittar noga på marken).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback