Hallonmumrikar i överflöd, om det nu är möjligt

Today's not a good day for killing princes, säger Brad Pitt i... eh.. Troja? Ja, i Troja. Dock är today a good day to smackalota hallonmumrikar! Ska tillbringa kvällen vid TV:n med Rousseau och Hjalmar Söderberg i knäet, hallonmumrik i munnen och kolla på (förhoppningsvis) superkassa Double impact med Jean-claude van Damme. Jag säger det, att det sett mörkare ut på camerons avbytarbänk!

Sammanfattningsvis bra dag; känslan av meningslöshet och frustration höll sig borta. Fortfarande arg på tisdagsschemat dock, som nu ändrats så att vi INTE kan byta alls. Bög. Viskar en elak människa i mitt huvud. Jag vet i alla fall vem jag ska rikta mitt hat nu. Eller jag vet hennes namn. En början. Jag ska ladda kogret med giftpilar och gå ut på jakt så fort jag identifierat henne. Game, anyone?


                        194529-109
Hittade ingen bild på hallonmumrik, så klistrade ihop en liten rebus. Klurig?

Kommentarer
Postat av: Karin

Vem ska du jaga, Karin Bojs? Haha eller nej är det kanske någon som har tagit psikologimästarens plats?

HALLONMUMRIKAR=HOMERDREGEL


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback