Guess who?


GISSA VEM:

                          194529-136

Jo, nu ska ni få höra... (trumvirvel): ingen mindre än SIDNEY POTIER! Alltså, den orange lille killen på min kortlek med filmstjärnor, som representerar all the coloured people. Anledningen till att jag skriker ut hans namn är att han är med i en film som går ikväll, på 6:an, allas vår gratiskanal. Jag slår vad om att han spelar ond, det känns som att det är såna roller han får. Om inte Sidney's doin' it for you, så kan jag ju säga som så, att en fågel viskade i mitt öra att River Phoenix har en roll. Det köper ju mig, i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Ika

Nejnej, Sidney brukar inte vara ond, Sidney är ju goa grabben för det mesta! :D

2008-01-22 @ 22:17:35
Postat av: Anonym

Haha! Sidney, Sidney, Sidney...

2008-01-22 @ 22:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback