Ännu en dyster dag

Hah, nej, kanske inte dyster, men fy fabian vad grinig jag är. Så jävla dryg. Bara gnäll gnäll gnäll och ilska och fula tecken mot nyfallen snö för att den fick mig att ramla. Mor min kallar min grinighet "ett tecken på bortskämdhet". Kjell menar å andra sidan att det är okej eftersom jag är medveten om att jag är en fitta. Tror inte att något av det hjälper. Jag är arg och sur och grinig. En trist typ, helt enkelt.

Tänkte ta en lugn dag idag och inte studera, men ändrade mig sedan och tänkte börja skriva labrapport. Naj naj, för jag är dum och Ingolf är glömsk som... ett djur som har kort minne. Tappat bort inte mindre än TVÅ naturkunskapböcker nu. Mongo från Kongo, typ. Kan inte ansvara för såna prylar. Tie me to a more competent person, por favor.

                         194529-144
I helgen ska både jag och Ingolf make up för misslyckad treafest, i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback