Anna the Nurse will heal you

Om cirkus en halvtimme kommer fröken Anna att anlända med tåget till Ludvika, och med anledning av detta tycker jag att det är dags för en liten limerick (var länge sen sist):

En ung transvestit från Calcutta
sa: "Jag är fundersam en gnutta.
De män som vari
inunder min sari
har fari', så snart dom fått glutta."

Ja, se, så kan det gå, hej hå. Hm. Blir grejt att Anna kommer, hursom!

                    194529-138
Och hon ska även vara med i spexet på 3afesten, som kinky nurse! We like, haha.

Kommentarer
Postat av: Erika

Ska hon med till skolan på fredag?

2008-01-23 @ 19:59:39
Postat av: Camilla

satt och läste lite på din blogg och tänkt bara meddela att jag har fått åldersnoja ( något jag har garvat åt när andra har sagt) Astri vi börjar bli gamla! vad hände med våra dagar i köket läggandes pussel jag i gula jeans du i en blåblommig ( kläning tröja minns inte vilken de va)?

2008-01-24 @ 21:13:26
Postat av: Erika

Alla de personer jag räknade upp som släktingar till Zarah Leander härstammar från den bonde från Ångermanland, som levde på 1500-talet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback