Alert, alert! Nya planer för 3afest

Jag måste tyvärr meddela att jag, trots allt, drar mig ur det tema vi bestämt. Jag vill inte vara iklädd shorts och en jäkla skjorta igen, bort med androgyna outfits! Provade kläderna nyss och kände mig som killen på bilden nedan. Sa till Karin att jag skulle vara livvakt, men nu säger jag: Naj!

Nu är det var man för sig, eftersom hela idén verkar spricka om jag bangar. Ledsen, men in vain have I struggled, som Mr Darcy säger. Satsar på nåt av Annas förslag istället.


                         194529-103
                                 Ingen livvakt för Astri.

Kommentarer
Postat av: swik

medela mig om du inte ska vara städerska.. för i sådana fall kör jag på de.

2008-01-14 @ 11:50:12
Postat av: Karin

Jasså jasså, då blir det konstnär för mig! kan du låna mig en palett?

Förresten, du valde bästa dagen att vara sjuk på, två inställda Britta-lektioner + Nk, vi hade bara blajig engelska, så du missade inte mycket!

Postat av: Karin

Just ja glömde säga att vi har fått nya scheman också!

2008-01-14 @ 13:17:13
URL: http://ingolf.blogg.se
Postat av: Erika

Ja, men om jag kör operadiva och Karin konstnär så blir vi ju lite kulturiga!

2008-01-14 @ 15:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback