Äkta Blondinbella-söndag

Jao, you heard me. Allt går i Blondinbella-anda (undrar om hon har copryright på det namnet? det har ohn säker, kommer bli uppringd á la Dennis Brunby HiFi [Nile city]).

Dagen inleddes med seg uppvakning, läsning av god bok och frukost. Ja. Sen börjar det Blondinbelliga, för jag har ägnat resten av dagen åt gym, hårfärgning, färgning av ögonbryn och fransar och nu följer manikyr och pedikyr. Najs. Nån sån dag ska man väl ha, även om jag kanske inte håller med fröken Blond om att det är kvinnans plikt att se söt ut.

Och med tanke på det och söndagar, så tittade jag just igenom några gamla bilder, från när jag var blond. Jissus, hur jag såg ut! Megalesbian. Haha. Eller, jag såg ut som den stereotypa lesbianen. De får se ut hur de vill. Säger vi, för att inte trampa på tår. Blont var inte min grej.

                        194529-130

Kommentarer
Postat av: Erika

Ojojoj, vilken dag! En annan har varit hos mormor och käkat lamm, spelat fotboll och sett på Andra Avenyn! Snygg layout!

2008-01-21 @ 11:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback