Acne-jugend? Den nya designen?

Haha! jag ber om ursäkt för den här naturvidriga bilden, men det är lite för lustigt för att ignoreras. I likhet med Priggles kände jag att designen på min blogg är lite gammal och tråkig, och tänkte därför piffa upp den. Min nya tanke med tema var jugend! Strålande, tänkte göra som Karin och klistra in ett mönster eller en tavla. Sökte alltså på bildsök på Google.com på Jugend. Rätt trista bilder dök upp, så la till ordet "job", eftersom det finns flera kända tavlor med den titeln (är inte säker på om det var en tidning som hette så?).

Till min besvikelse kom även där tråkiga och orelevanta bilder. Förutom den här såklart, haha. Det tog ett tag innan jag förstod vad den hade att göra med konst, innan jag såg bildtiteln: Acne-jugend! HAHA! Acne-ungdom. Kul jul, som Zandra skulle sagt.


                               194529-110
Min nya design kommer att hålla sig borta från pimples och zits, kan jag lova.

Kommentarer
Postat av: caroline

det där är inte roligt det är många ungdomar som har acne och därför kan det här inlägget kännas ganska kränkande, jag har hittils läst alla inlägg men tack vare det här inlägget fårman en helt annan syn på dig (menar inget bra med det) så säger bara att vissakan tolka det här inlägget för ''tack och hej hora jag läser aldrig din blogg igen'' menar inte att jag säger det men det var faktiskt inget roligt inlägg bara tragiskt...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback