Undantaget som bekräftar regeln? Neej.

Träffade Sanna igår. Vi diskuterade vad som gick på TV, och på fredagar är det ju inget. Förutom... På spåret! När jag med munter ton föreslog det fnös hon bara. Hon menade att det bara var pensionärer som tittade på det. Bah, säger jag. På spåret är skitbra. Haha. Allmänbildande. Om fler kids kollade på På spåret skulle vi inte längre brottas med växthuseffekter och världsekonomins fall och AIDS och svält. NO MORE!

Tycker allt att ungdomar borde vara mer engagerade och intresserade, i allmänhet. Och en fin början till detta vore att På spåret blev känt som ett ungdomsprogram! Alla sitter klistrade vid televisionen på fredagkvällarna. Ingvar, en riktig gammal räv, och Hoa Hoa, allas vår Don Juan!


                   image189
Nej, nu ska jag svida upp mig och göra mig redo. Jag och Ingolf ska nämligen HANDLA. På MM. Och Dollar Store. Vi är tanter. Med bil.

Kommentarer
Postat av: Ika

På spåret for the win! :D

2008-02-23 @ 13:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback