TV-mani

Känner mig manad jag med, att ladda upp en lista på mina TV-serieobsessions. Gör det dock mest bara för att visa att jag inte är bra på att följa med i TV-serier. 

- Top Model (alla säsonger jag kommit över)
- Simpsons (i den mån jag kan, sen jag var 9)
- Skilda världar (en älskad serie som jag följde duktigt när jag var runt tio-elva [var kär i Daniel])
- Sunset Beach (samma där, tio-elvaårsåldern, varje vardag efter skolan [var kär i Cole])

Och nåt mer? Inget riktigt. Önskar att jag också kunde räkna upp saker som Remington Steel eller kanske till och med McGyver (följde det lite halvt när jag var ung och rask, på den tiden det var hippt). Slökollar mest på TV utan ett speciellt syfte. Börjar misstänka att jag faktiskt inte upplever det som det roligaste man kan göra. Hm. Ingolf menar att hon inte sett så många serier för att hon spenderat FÖR mycket tid ute. Jag å andra sidan ska göra som Rasmus i Andra avenyn (där har vi ju iofs en favorit) och gå ut och leva i skogen. Ner med televisionen!

                      194529-179
Hittade ännu en uppladdningsvärdbild på Ingolf. Den här är en förstoring från när hon och jag lirade Kirby, tror jag.

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha ja det är nog då som jag försöker kicka "sista" bossens ass! Men hallå, förresten, glömde du inte andra avenyn nu? Det är ju ett konstant samtalsämne!

Postat av: Erika

Haha! Jag ska också göra som Rasmus; Gå ut i skogen och där möta mitt öde. Hoppas att mitt öde är att jag vinnre 100 miljoner eller något liknande!

2008-02-21 @ 21:16:47
URL: http://priggles.blogg.se
Postat av: Karin

Jo men när du skriver din text så kan du klicka på en av dom rutorna där över, du vet där man klickar om man vill centrera texten eller göra den fet. Håll musen över alla och se vilken det står "infoga bild" på. Så får du upp en ruta med bläddra och infoga. Så är det bara att upprepa om du vill ha flera i rad!

2008-02-21 @ 21:59:08
URL: http://ingolf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback