Trååkigt

Eller inte tråkigt, men dåligt samvete. Har ingen lust alls att läsa sista sidan om syror och baser och sedan repetera hela festen igen... Så istället sitter jag och har dåligt samvete. Och läser kassa bloggar. Hittade just en modeblogg som skrivs av en 14-15-åring som innehöll "massor med tips om mode". Nja, men ja. En av grejerna hon sa var att hon tyckte att Nicole Richie blivit mycket sötare på sistone, efter att hon slutat hänga med Paris, och för att bevisa det hade hon en före-efterbild på Nicole. Jag vet inte om jag tycker att hon är gullig direkt. Många saker, men inte gullig.

Vidare nämnde denna tösen att Kylie Minouge blivit tantig och ful på sistone. Här jämförde hon två bilder på Kylie, en gammal där hon var i bikini och en ny där hon hade långklänning. Men det är väl inte så jävla fly att stassa upp sig i bikini när man lider av bröstcancer? Jag vet inte om det skulle kännas som en tilltalande idé.

             194529-166
Nej fy, nu räcker det med undanflykter. Dags att studera...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback