Smått och gott

Håhåjaja. Har varit dålig på att sitta vid datorn nu, får skärpa mig. I alla fall om jag ska anamma mitt nya skällsord, noob. Är lite trött och seg och kan, efter gårdagens snowboardande, inte böja nacken framåt. I övrigt leker livet, eftersom jag bara har ett akut skolarbete att syssla med. Grejer det. När jag gjort klart det kan jag nog ta både plugg- och ångestledigt några dagar.

Nu ska jag ta tag i mormonarbetet en gång för alla. Tilldelar mig själv dem sugigaste ämnena också. Ingolf måste hindra mig. Senast idag gick hon med på mitt erbjudande att skriva källkritiken. Jag säger varningslampa.
                   194529-154
Tror jag satsar på á natural i sommar, med blonda slingor. Pallar inte slänga ut pnegar på hårfärg var tredje vecka, speciellt inte när pengarna slutar ramla in.

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha ja men du var ju så duktigt på det! Award-winning källkritik!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback