Sämsta skämtet idag och musiken i badhus

Ja, rackarns. Nu har jag satt på datorn ändå. Tänkte göra källkritiken nu, men istället kom jag på att jag ha nära 200 bilder på min kamera som kan laddas in. Mest strunt, eftersom jag bara tar kort när jag har tråkigt. Men nog ska det finnas några roliga bilder bland dem, ska ladda upp på Bilddagboken strax. (Ingolf kan ta det lugnt, källrkitiken blir klar nån gång). Osäker på när bara. Troligtvis imorrn, eftersom hon kommer att bli sur och skriva en kommentar om att jag måste skriva klart det. Nå, fröken I, då får du minsann skicka ditt manus till mig, annars händer inte mycket.

Det jag egentligen ville pladdra om idag är musiken de spelar i simhallarna. Jag och Sanna var och tantmotionerade i torsdags, och det finns ju inte många saker i den här i-världen som är värre än simhallsmusik! Det är obestämd musik, det låter som Celine Dion, fast ändå inte, det låter som Ronan Keating, men tydligen inte. Som powerballads utan refräng, är väl enda sättet att beskriva det på. om något ogripbart och obehagligt i kanten av synfältet. Lyssnar hellre på pumpa-tecno á la spinning.



                  194529-155
Det sämsta skämtet, som får mig att tvivla på min mentala hälsa (eftersom jag nässkrattar när jag tänker på det), är så kasst som att använda låten "I love my bitch" fast till min hund. Det är dåligt. Riktigt dåligt. Men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback