Saker på P

Börjar tänka om vad gäller poppardressen till 3afesten. Framförallt därför att jag inte har några Converse. Eller några direkta popparkläder alls. Hm. Ägnade en stund åt att fundera på andra alternativ, men kände mig inte så kreativ. Pilot vore flott att vara, iofs. Med sån gammal skinnmössa. Eller kanske popkonst? Bara att göra Marilyn-frilla och måla sig i neonfärger. Pontare, kanske. Stick några fjädrar i håret och du är klar. Nej fy. Får nog ta en ordbok som Mack sa, och kolla upp mina alternativ...


                        194529-176
Bästa bilden på Ingolf, laddar upp den av ingen särskild anledning. Passar på att lyckönska Priggles här nere också! Håller tummarna.

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha Pontare, vilket strålande förslag!

Just nu sitter jag nedsjuken i en häärlig skinnfotölj och har inga planer på att flytta mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback