Psykhelvete åt, ja, helvete!

Fan i mig vad jag är trött på Anita Ryskåsen! Jävlar. Såg just att hon betygsatt ännu en inlämningsuppgift, där det enda vi skulle göra var att sammanfatta psykologins historia. Och inget mer. Tydligen fick jag VG. "Bra skrivet, men vad tyckte du om det du läst?" Jävla aphålsfitta. Så trött jag är på hennes skitsnack nu. Hon är precis som Britta, är helt oförmögen att tala i klarspråk. Om hon ville ha reflektioner skulle hon ha skrivit det! Det är mycket annat också som stör mig, men varför kan hon inte vara Duska? Duska skulle sagt direkt vad om fattades för att få MVG. Anita bara bullshitar i en halvtimme. 

                    
                  194529-175
Heey, Anita! Det här är ett uttryck för ilska och frustration, och jag kan assure you om att det inte har något att göra med dålig anknytning eller nåt sånt bull. You suck.

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag ska genast skicka denna text till Anita! Nananananaaa!!!!!!

Haha! Nej, det skall jag inte göra. Jah håller med dig!

Postat av: Ika

Du får sparka lite på henne!

2008-02-20 @ 21:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback