Prov prov prov

Usch, vad jag inte tycker om att sitta vid datorn längre! Tidstjuv. Måste sätta på den för skolarbete, och blir no matter what alltid sittandes här i två timmar med huvudvärk och höger arm deformerad till T-rexlängd. Nej, då slänger jag hellre bort tid på att kolla på sugig TV eller läsa Harry Potter. Men jag har faktiskt blivit mycket mer disciplinerad på sistone. Eller stressad. Jag pluggar mycket. Eller effektivt. Jag vet inte. Jag är idog, det är vad jag är. Måste säga att jag faktiskt längtar till studenten nu.

Börjar misstänka att vi går mot bisarrt stressiga tider. Hej magsår.


                    194529-162
Istället för att spendera tråktimmar här hade jag kunnat vara effektiv och läsa om atomer och joner och fan och hans moster. För det har vi PROV på på fredag. Och det vore trevligt att få ett M framför VG:t.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback