Organisk kemi kan ju ta sig i brasan

Har inget trevligt att göra och energi så att det slår över, så tänkte vara lite duktig. Eftersom jag är mongo och inte kan skriva Kirkegaard-essän utan att först ha kontrollerat att alla andra tänkt ungefär som jag (vilket tack och lov brukar vara fallet, men man vet aldrig), så tänkte jag istället börja med Mikaelas fina hemprov i ORGANISK KEMI. Festligt, tänkte jag, och bänkade mig vid datorn. Tittade på första frågan en stund, tog en paus med att kolla bilddagboken och läsa bloggar. Tittade på fråga två, insåg vilka skituppgifter det är, tog en paus för att skriva ett inlägg om det. Festligt festligt festligt.

194529-205
 I en av mina pauser hittade jag den här apfina bilden på Ella, från förra vintern, när det fanns snö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback