OlaLover

Nej nu. Sitter och har tråkigt i väntan på mors hemkomst, eftersom vi planerat övningskörning idag. Spännande, säger jag. Har flera gånger fått visioner om hur jag, medvetet eller omedvetet, blandar ihop pedalerna och frontalkrockar. Det vore ju också en fest. "It's better to burn out than to fade away".

Medan jag har tråkigt sitter jag och slöar vid bilddagboken, och gjorde nyss ett fynd. Kolla in den här tjejen:
www.OlaLover.bilddagboken.se

Hon har tillägnat en hel bilddagbok åt Idol-Ola. Hon gör små bilder med texter som "I love u baby" och "Ola Svensson - you're too good to be true".


194529-172

Störtskön brud. Nu måste jag utnyttja miniatyrbildsfunktionen till max.

Kommentarer
Postat av: Erika

Den där mardrömmen har jag också.. Att man skall tvärnita men man råkar trycka gasen i botten istället.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback